Kiren by F-Secure
Screenshots
Description
Developer
F-Secure Corporation
Developer ID: 8777304444243699797
Ratings & Reviews
1,100,741 ratings
100,000,000+ downloads
Recent Reviews
Andy Tilson
did not install this myself, no idea where it came from
Oct 20, 2026
Ed Engle
what happened to this app? it has no resemblance or features that made download "Lookout" in the first place. I questioned myself about deleting my account when you changed to F-Secure but you kept the reason why I got the app in the first place. But now this app doesn't do what it uses to do or maybe it does ill will never know because of everything being behind pay walls. thing that once were free no longer are so its and gives me no more reason to keep your app.
Oct 20, 2026
Nancy Hyde
hate it I like to scan my files and it is so hard finding where to tell it to scan my files. Absolutely hate Kirven!!!!!
Developer Response
Hello, We're sorry Kiren has been frustrating to use. We understand that you miss the ability to scan files easily. Thank you for sharing your feedback; we'll pass your comments on to our team. Thank you, Chameni / F-Secure
Oct 21, 2026
Oct 20, 2026
Gibby Gilbert G.
I gave my E-Mail, but doesn't work!! Ever since you changed, I can't get my code!! I guess I'll try another app, and delete this one even though I've use it for many years!!!
Developer Response
Hello, We're sorry you're having trouble receiving your verification code. Please check your spam folder and make sure your email address is entered correctly. We understand how frustrating this is, especially after using our app for years, and appreciate your patience. Thank you, Chameni / F-Secure
Oct 21, 2026
Oct 19, 2026
Lora Lee
Kiren does not scan or work. I have a Premium paid subscription, $99 yearly. Terrible, terrible, terrible app. Too many uneccesary permissions. Support does NOT work. I cannot get any help with this app, even though I pay a hefty price for it. Bring Lookout back, please. Otherwise please give me a full refund. Unsubscribe.
Developer Response
Hello, We're sorry for your frustrating experience with Kiren. We understand your concerns about the app and subscription. For cancellation or refund assistance, please contact the store where you purchased your subscription, as refund options depend on the purchase channel. Thank you, Chameni / F-Secure
Oct 21, 2026
Oct 19, 2026
Get API Access to 1.5 Million Apps
Access complete app metadata, rankings, reviews, and screenshots for your product and market intelligence workflows.