Carly — OBD2 car scanner
Screenshots
Description
Developer
Carly Solutions GmbH & Co KG
Developer ID: 7704144261174809075
Ratings & Reviews
34,344 ratings
1,000,000+ downloads
Recent Reviews
Ramon Santana
I am extremely disappointed with this app and the company's billing practices. I was automatically charged for another full year of service without any prior warning or notification. To make matters worse, when I reached out to cancel and request a refund for the unwanted renewal, they completely refused. Charging customers for a yearly subscription without a heads-up and then denying refunds for an unused service is incredibly anti-consumer. They lost me as a customer for life!
Developer Response
Our prices are based on an annual billing, and renewed if not canceled beforehand. Info displayed and confirmed by you at the time of purchase. Cancelation can be done on our web, with support or in the AppStore (if purchased there). We ask to be 1 month in advance, but we accept at any point before renewal. Thank you for writing this review!
14 Oct 2026
13 Oct 2026
Matt Young
So slow, not worth the money. I got it for the coding feature, but it requires a subscription and it's not even a great coding tool. The car rejects the coding half the time. Even as an OBD2 scanner it sucks. takes about 10 minutes to read codes, and another 10 to clear them...if it clears them at all. Half the time it freezes and gets stuck. Way better options out there, don't get Carly
Developer Response
We’re sorry to hear you’re still experiencing issues. If the problem keeps occurring, please try submitting a detailed bug report so our tech team can investigate it thoroughly: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdbsVwxBpn4LCQyhMRcX8T3Agvm5xG9x55aON1XlbmTshcksg/ If you need further assistance, don’t hesitate to reach out—we’re here to help!
10 Oct 2026
8 Oct 2026
Viorel Perianu
the only usefull option is millage check. some codings and adaptions. AI mechanic and descriptions are just junk. the cost is too high as occasional user. there should be a one time payment because the users are not making money with this tool. Also, it can't be used without internet connection. Why? Because they retrive information from your car each time you use it.
Developer Response
We’re sorry for any confusion. Each car is unique, and features may vary not only by the brand but also by the car model and build year. In addition, we also rely on what the manufacturer permits. Please always check our website’s compatibility section to see which features are available for your vehicle. We hope to regain your trust in the future!
20 Jun 2026
8 Oct 2026
Jacek Kaczmarek
Very disappointing experience with Carly’s subscription and customer support. Last year, after an automatic renewal charge, I asked for a refund. When support refused, I remember replying that I wanted to cancel my subscription. This year, I was charged another 167€ ...
Developer Response
It’s unusual to be charged twice for the same license. This may happen if you have two active licenses — e.g., one purchased in the App Store and another on our web; or for a license, and another for an add-on. If the amounts charged aren’t the same, this could be the reason. Just let us know the ticket number for us to take a closer look!
3 Oct 2026
2 Oct 2026
Crispin Geagea
need to improve while on wifi connection
2 Oct 2026
Get API Access to 1.5 Million Apps
Access complete app metadata, rankings, reviews, and screenshots for your product and market intelligence workflows.